MELAYU BOLEH

Forum melayu boleh. Forum melayu. Untuk bertukar prndapat dan berkongsi segalanya dengan rakan-rakan melayu.
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in


PENDAPATAN PERCUMA

Navigation
 Blog MB
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 Ani oh ani......

Go down 
AuthorMessage
adiez82
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 505
Age : 35
Location : Johor Bahru (Plaza Angsana)
Points : 769
Registration date : 2008-11-18

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Ani oh ani......   Mon Mar 23, 2009 2:08 pm

Ani merupakan seorang dara yang cantik lagi rupawan. Kira dalam kampung, dialah Miss Kampung.. Tapi sayangnya sewaktu dia kecik, Ani telah jatuh dari katil tidur lalu otaknya sekarang tak seimbang. (otak senget)

Satu hari Ani telah disuruh oleh emaknya untuk membeli kelapa. Lalu dia pun pergi ke kedai Pak Mat. Pat Mat walaupun usianya dah lanjut tapi masih gagah dan kuat.(viagra+ tongkat ali)

Setibanya di kedai Pak Mat, terdapat beberapa lagi pemuda-pemuda kampung yang tengah lepak kat situ.

Ani : Kelapa satu biji... parut buang kulit. Pak Mat : nak buat ape dengan kelapa ni Ani : tak tahu mak suruh beli

Pak Mat : hari ni Pak Mat rasa murah hati... kalau Ani dapat panjat pokok kelapa dan ambik kelapa tu... pak mat kasi free.

Ani dengan ghairah memanjat pokok kelapa tu. Pak Mat dan pemuda-pemuda kampung yang lepak kat situ pun mengerumuni di bawah pokok kelapa tu.Mereka pandang ke atas dengan penuh berahi.

Oleh kerana syiok sangat, Pak Mat suruh Ani turun naik pokok kelapa tu beberapa kali untuk ambil beberapa biji dia nak.

Ani pun pulang ke rumah dengan senang hati membawa kelapa parutnya dan beberapa biji lagi.

tiba di rumah, emak Ani terperanjat kenapa banyak sangat kelapa

Mak Ani : Ani..apasal banyak sangat kelapa

Ani : ni hari pak mat kasi percuma kalau Ani sendiri yang panjat pokok dan ambil kelapa-kelapa tu. Pandai kan Ani mak.

Mak Ani : ANNNIIIIII maknya menjerit... diorang tu semua nak tengok seluar dalam kau.... sebab tu dia kasi free

Ani : Yeke mak... .eh ... eh... nasib baik ani tak pakai seluar dalam. affraid Wink
Back to top Go down
View user profile http://www.ascentouch.com.my
kak zie
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1205
Age : 41
Points : 1556
Registration date : 2009-02-01

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Ani oh ani......   Fri Mar 27, 2009 4:40 pm

affraid affraid
Back to top Go down
View user profile
adikmas
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik
avatar

Number of posts : 350
Age : 32
Location : sorang-sorang kat opis..
Points : 397
Registration date : 2009-05-16

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Ani oh ani......   Sat Jul 04, 2009 1:30 pm

affraid Embarassed
Back to top Go down
View user profile http://melayuboleh.forumotion.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Ani oh ani......   

Back to top Go down
 
Ani oh ani......
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MELAYU BOLEH :: Dunia Ilmu :: Karya Melayu Boleh :: Cerita Lawak-
Jump to: